fredag 7 mars 2008

Och vinnaren är...

...hemlig en liten stund till!

Tack alla som har tänkt på mig den första veckan på jobbet, jag har haft en rolig vecka. Den har gått väldigt fort.
Tillbaka till min lilla utlottning. För att utse en vinnare gjorde jag såhär:
Det finns 13 kommentarer, jag bad min sambo säga ett nr mellan 1 och 13 och han sa då...
...12 som tillhör Monica Moas Lovely Things. Stort Grattis och tack för att du kikar in hos mig. Den lilla gåvan är en hänglykta från Rara Ting i Värnamo. Maila mig din adress så kommer den till dig!


Tack alla andra som lämnat kommentarer, ser att många har varit inne men inte lämnat spår efter sig. Hade varit kul att veta vilka ni är...Jag blir så glad om jag får en liten hälsning! : )


Ha nu en fortsatt skön helg Kram

9 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Grattis till vinnaren! Vilken fin lykta!!!

Ha en mysig lördag! Kramis!

Moa sa...

Oj Jisses jag hoppar högt.. sååå kul.. och vilken fin lykta. Jag som aldrig brukar vinna något.. och så vinner jag nåt så bra.. TACK och krama mannen.. hihi.. Ha en skön helg.. Kramiz Monica

Inne o uteliv sa...

Wow! vilket pris. Lyktan är jättefin!
Grattis Monica!

Ha nu en lugn och skön helg med familjen.
Kram

Det lantliga hemmet sa...

Grattis till vinnaren.. super mysig lykta! Hoppas veckan har varit bra! Och att det har gått bra för anton på dagis! Ha en fortsatt skön helg! Kram Kram

Malin - I min trädgård sa...

Grattis Moa! Vilket superfint pris! Lite avis blir man allt... ;)

Ha en bra lördagkväll! Så får vi se om rätt låt går vidare till finalen...

Kannor och karaffer sa...

Kul med tävling - grattis till dig som vann den fina lyktan!

ha det gott!
Hälsn.
/Ann

Malin - I min trädgård sa...

Jag måste säga att jag blev väldigt förvånad över vilka som gick vidare... Alla som jag INTE trodde skulle gå vidare gick just vidare... Mystiskt...

Hur har det gått med sängen då? Jag är NYFIKEN!! Får vi se, får vi se?!?! Hoppas det iallafall.

Hoppas veckan har börjat bra och att den fortsätter lika bra! Ha det bra!

vitating sa...

Fin lykta! Ville bara lämna ett litet spår efter mig, jätte fina saker du visar!!

Ha en bra dag!
Kramar Vitating

Malin - I min trädgård sa...

Då väntar jag med spänning på sängen... hoppas du visar den idag!