lördag 1 mars 2008

Det ska vi fira...

Nu har ni varit över 1000 personer som har kikat in på min sida, vilket jag tycker är jätte kul. Så därför tänkte jag att vi ska fira lite...
En liten gåva har jag tänkt att någon av er därute ska få. Är du nyfiken på vad det kan vara så lämna en kommentar här senast den 7/3. På lördag drar jag en vinnare...
Sen vill jag tacka för snälla kommentarer angående Antons rum, jag ska ta till mig era tips och ideér.
Imorgon börjar jag jobba igen efter 1 år och 8 månader som mammaledig. Det ska bli roligt tycker jag, särskilt att träffa alla jobbarkompisar igen. Hoppas att jag inte är helt slut på dagarna så jag orkar att blogga lite också.
Sist men inte minst så har jag äntligen fått min fina Tindra från Moas Lovely Things, kolla bland mina länkar.


Ha en riktigt skön vecka så ses vi till helgen igen Kram

13 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! tänkte att jag skulle vara först med att skriva här.*ler* vilken fin ängel du köpt! kram sarah

Malin - I min trädgård sa...

Men klart man vill vara med i din utlottning! Javisst är det roligt att blogga och att folk tycker om att gå in och läsa vad man har skrivit - hos lilla mig, liksom!

Ja jag hoppas verkligen också att du orkar fortsätta blogga trots att du går tillbaka till jobbet. Det här är ju en av mina favvobloggar! Känns det inte lite pirrigt att gå tillbaka efter så lång tid? Min son är ju bara 4 månader och jag känner redan lite oro inför att gå tillbaka och att lämna lillen på dagis... Hur gick det förresten med inskolningen? Det måste ju gått bra förstås.

Ha en jätteskön kväll iallafall och lycka till med första dan på jobbet!

Unknown sa...

ÅÅÅÅH! Hon är ju helt underbar...=) Så vackert halsband din har....Håller tummarna för dig stenhårt i mon..hoppas oxå att du inte blir för trött så du kan blogga hi-hi...Lycka till och tack för dina fina komplimanger!! mängder med kramar Malin

Unknown sa...

Massor med grattis förresten!! =)
Kramis

Det lantliga hemmet sa...

hej! Va fin ängeln va!! Hoppas att min snart kommer.. det måste kännas bra att börja jobba igen?? Klart du orkar fortsätta att blogga.. klart man vill vara med i din utlottning..tihi! Lycka till med jobbet och grattis till 1000!! P.s hallen är färdig.. d.s Kram kram

Inne o uteliv sa...

Hoppas dagen på jobbet varit bra. Var allt som vanligt?

Jag säger samma som "hwita villan", om att du orkar fortsätta blogga. Jag känner igen mig själv i din blogg och läser den så fort datorn är på.

Ha en fortsatt bra dag och ta hand om din underbara lilla ängel =) Kram

Det lantliga hemmet sa...

Hej! vad skönt att det har gått bra att börja jobba igen, skönt att kanske få lite rutiner på saker och ting! Hoppas att Anton trivs på dagis med!! ha en fortsatt skön vecka! kramar karro

Malin - I min trädgård sa...

Men vad härligt att allt går så bra! Och kul att känna så inför att gå tillbaka till jobbet. Men det gör man väl när man trivs. Där tycker jag att arbetsgruppen är så himla viktig.

Ha en skön kväll! Nu ska jag titta vidare på Simon och Tomas.

Inne o uteliv sa...

Hej igen!
Vad skönt att det känns bra att vara tillbaka på jobbet. Det inger mig lite hopp som ska börja jobba helger i maj.(För att spara F dagar)

Ha nu en fortsatt bra arbetsvecka!

Anonym sa...

Hej !!! Skönt att allt gått bra idag...får ta en fika snart...kram kram Sarah

Handplockat sa...

spännnnnande
klart man vill ta chansen att vinna
det är ju hur kul som helst
de har så fin blogg =)

ha en bra tisdag

Anonym sa...

Hej på dig..
Så fint hon hänger där lilla ängeln..ser klar och tydligt att hon gillade flytten.. Ha det gott..Monica

Malin - I min trädgård sa...

Åh idag är det den sjunde! Vad spännadne det ska bli!! Ser fram emot att få se imorgon vem som blir vinnaren och vad det blir för spännande...

Ja jag hoppas han kommer uppskatta gunghästen någon dag... Annars får iallafall jag njuta av den!

Hoppas att din vecka varit bra och att det fortsatt finfint med jobbandet och dagis. Här är det toppen väder, hoppas ni har lika fint och att det fortsätter hela helgen!

Ha en bra fredag!