lördag 9 februari 2008

Önskar er alla en underbar helg...


Här är det för tillfället väldigt lugnt då sambon och sonen åkt iväg en runda. Själv ska jag sätta mig i lugn och ro och bläddra igenom nya Stoff & Stil katalogen, tycker att dom hade många härliga tyger denna gången så det blir nog svårt att välja *ler*

Glasklockorna i mitt köksfönster köpte jag i julas i Öhrs Trädgårdsbutik, men då hade jag rött band och en kvist granris i, nu pryds dom med vit spets...gulligt tycker jag!

Ha nu en kanon helg alla vänner Kram ♥

9 kommentarer:

Det lantliga hemmet sa...

trevlig helg på er, själv jobbar jag hela helgen..suck.. men jag får ju ledigt i veckan istället.. söta klockor du har i köket.. kramar karro

Malin - I min trädgård sa...

Hallå där på lördagskvällen! Vilka fina klockor! Tack för tipset om det där med monogrammen - det blev ju så snyggt. Monogram känns också så lyxigt tycker jag, så det ska jag fundera vidare på...

Ha en bra fortsatt lördag!

Vårt lilla hem sa...

Åh så fina!! Passar så jättefint i där i fönstret!

Ha en superfin kväll och söndag! Kraam! Jenny

Solsjö - Under en vind sa...

Så söta de var!!!
Skönt med en lugn egen stund!

Hoppas att din helg varit toppen! Kram!

Det lantliga hemmet sa...

Helgen har varit bra, men man blir ju såååå seg när man jobbat och emellan passen har jag målat jag med..*ler*.. Vore kul att träffas en dag framöver.. Kramar karro

Unknown sa...

Har oxå suttit och tittat i den...var mängder jag ville ha!! =) Blir så nyfiken på vad du har haft för otur...inget allvarligt eller??? I dag känner jag mig piggare...innan har jag varken pysslat eller bloggat! Ha det så gott! kramar Malin

Det lantliga hemmet sa...

Hej S! Allt väl med er där hemma, läste att du haft någon slags otur, hoppas att det inte är något allvarligt??.. Fick också tidningen stoff o stil... riktigt snygga och mysiga tyger..hmmm inte lätt att välja vilket man vill ha..*ler*.. kramar karro

Solsjö - Under en vind sa...

Tittar in och önskar dig en mysig Alla hjärtans dag! Kramis!

Skatan sa...

Stoff och stil är någonting nytt för mig. En tygkatalog?

Låter Kul!

Ha en skön kväll : )