onsdag 13 februari 2008

Alla ♥ dag



Idag är det alla hjärtans dag...det är det väl ingen som missat ; )
En dag när man framför allt ska tänka på alla hjärtsjuka barn/vuxna men även sända dom man bryr sig om en liten tanke/kort. Det brukar jag göra...

Idag blir det lite extra hemma hos oss, det vill säga något smarrigt och sött till kvällen.
Kanske en hjärtan kladdkaka, mums!




Pussa lite extra på dom du bryr dig om det ska jag göra, jag bryr mig om er så PUSS ♥


PS. Så här blev kakan DS.

3 kommentarer:

Det lantliga hemmet sa...

Ha en mysig kväll..*ler*.. låter gott med kladdkaka. Här hemma blir det vaniljhjärtan men det blir senare ikväll, ska åka till jobbet nu.. Ha en skön helg Kramar Karro

Anonym sa...

vilken söt kaka!

glad alla hjärtans dag!

kram

Det lantliga hemmet sa...

Hihi..den lilla fågeln viskade i H öra, sen gick det vidare.. H sa att vi hade bloggat..hihi.. kakan såg jätte god ut, måste baka en idag tror jag, prova min nya form från Tupperware.. ha en skön helg ni med.. kramar karro