torsdag 31 januari 2008

På väggen!

Eftersom vi har relativt nybyggt hus har jag varit väldigt försiktig/nojig med att sätta upp saker på väggarna, som t ex tavlor. Men i höstas hittade jag dessa jätte härliga tavlor på Quick Intriör (osäker på stavningen) i Jönköping på REA. Jag gav 160 kr för båda, som hittat...





Tycker dem är så vackra! De är lagom stora att ha ovanför soffan 46+56 cm.




Här ser man lite närmare, ytan är lite spräcklig.



Tack för alla kommentarer, det värmer så mycket. Det är NI som gör att jag sitter här! Kram

8 kommentarer:

HEMMA HOS LINNÈA sa...

Superfina tavlor du har fyndat.
Ha det så bra
Kram Liselotte

Vårt lilla hem sa...

Ooo så vackra tavlor!! Helt i min smak! De har många fina saker på Qiuck.

Vacker engelsk pelargon du har! Stod och funderade på att köpa sådana förra helgen, ångrar nu att jag inte gjorde det :)

Kram! Jenny

Vårt lilla hem sa...

Just det, pallen är IKEA's :) Snodde lite med penseln över bara :)
Den är både praktiskt och fin tycker jag,gillar den enkla stilen på den.

Det lantliga hemmet sa...

..me like tavlorna..hihi.. ville bara önska er en trevlig helg.. pyssla och sy mycket.. hihi.. en annan hinner inte pyssla utan det blir nog mer målarpenseln i handen..:) höres snart igen.. kramar karro

Sophie sa...

Vilka fina tavlor, på Qiuck kan man hitta en del fint.

Bor du nära Jönköping? Jag har 4 mil dit, så då kanske vi inte har så långt ifrån varandra :)

Ha en bra helg/ Wilmas vind

Solsjö - Under en vind sa...

Jag tycker att det är vårt att hitta tavlor som man gillar, men dessa var kanonfina! Stor kram!

Julias vita drömmar sa...

Hej och tack söta för din kommentar.
Korgarna har jag köpt i Sickla, kan butiken heta Indori, jag tror det. Återkommer om jag plötsligt kommer på att butiken heter något helt annat :D

Kram/Julia

Malin - I min trädgård sa...

Ja det var verkligen härliga tavlor! Kul med bra pris också!

Angående priset på tvättkorgarna så kommer du inte bli ruinerad. Jag tror de låg mellan 198-300 kr beroende på storlek. Så det tyckte jag var ganska bra! Vad roligt att du gillade dem, det är ju så kul det här med bloggandet - man hittar ju så mycket fint hos varandra. Det är som en jättebra postorderkatalog, fast ni har redan valt ut gobitarna!