lördag 19 januari 2008

Myspys inne...

Idag är det storm, inte så farligt men det varnas till höger och vänster att man inte ska vara ute.
Så vi håller oss inne och myser lite istället. Ström hade vi inte på morgonen men den kom tillbaka på förmiddagen.

I julklapp fick jag ett hjärta av min mamma, det var i guld men hon föreslog att jag skulle spraya det vitt...bra förslag tycker jag ;-)
Det har jag gjort idag och det blev såhär...




Häromdagen hade min son namnsdag, då kom farmor med dessa blommor och ett litet paket.
Så fina tycker jag...















Ha en bra dag och hoppas inte allt för många blir utan ström!

6 kommentarer:

Sanna sa...

Vita lantliga gardiner i "lakansstil" finns på www.laredoute.se. *tipsa*

Fin blogg!

Det lantliga hemmet sa...

hej hej i blåsten! hoppas allt är bra, det där med sprayfärg är ett utmärkt sätt att förvandla saker och ting.. fin blommor A fick av farmor.. ha en skön helg så kan vi höras av ang om lördag ifall vi skulle äta någonstans efteråt!..kramar karro

annaslantliv sa...

Fin sida, ska titta runt lite mer nu.

Må så gott!

Sophie sa...

Tack, för kommentaren på min blogg och så klart att du får länka :)
Du har en jätte mysig blogg, så hit kommer jag att återvända.

Ha det bra/ Wilmas vind

Malin - I min trädgård sa...

Det där hjärtat blev jättefint! Det var nog ett bra val att måla det vitt - superfint!

Solsjö - Under en vind sa...

Vi klarade oss i blåsten, blev inte alls om de varnat! Strömmen stannade hela tiden....

Så sött hjärta och våriga blommor!

Ha en skön kväll, kram!