tisdag 15 januari 2008

Jag har blivit utmanad...

av Det lantliga hemmet att berätta 7 sanningar om mig själv!

Här kommer dom!

1. Jag älskar sötsaker, tar gärna något sött eftermaten. Vet inte varför men jag är alltid sugen på nått när jag precis ätit.

2. Skrattar ofta och lätt. På gymnasiet hade jag himla kul, tack vare P i min klass. Ofta fick jag höra-S nu får du sluta annars kan du gå ut en stund. Så är det även idag, jag skrattar i tid OCH otid till vissas förtret...

3. Har alltid nått projekt på G, ska det inte sys nått så ska det målas.

4. Mitt tålamod är inte långt, fråga min stackars sambo :-) Men det går fort över!

5. Skulle vilja vara så rik att jag kunde vara hemmafru och åka på loppisar och pyssla om huset +barn på heltid...drömma går ju!

6. Väger ett par kilo för mycket, försvann 15 kg när jag ammade. Nu är dom nog på väg tillbaka.

7. Har blivit lite beroende av Bloggar. Skulle min son kunna prata hade han nog sagt att jag sitter framför datorn för mycket.

Detta var 7 sanningar om mig...Hoppas ni får en fortsatt skön vecka.

Många kramar från mig!

7 kommentarer:

Det lantliga hemmet sa...

hej på dig!! dem sanningarna tyckte jag var jätte bra och jag fick faktiskt mig ett gott skratt angående det i skolan...*ler* så var det för en annan med.. en liten fråga var har du köpt brickbordet du har på bilden skulle vilja ha ett sådant i min nya hall.. ha en goe dag kramar karro

Det lantliga hemmet sa...

hej igen!! hoppas att han kryar på sig, jag börjar vid 15:30 så ni får jätte gärna komma ifall ni kan.. visst kan jag hjälpa dig med statistiken men min vill ju inte riktigt fungera, ha en go kväll kram

Det lantliga hemmet sa...

ja de tycker ja ni ska komma och kolla på min soffa.. får stiga upp tidigt imorgon dem kommer mellan 07:15 till 09:00 och lämnar soffan. hör av er ifall ni kommer och vilken tid.. kram

Bergagårdens Lina sa...

Tack för din kommentar!
Konstigt att falurödfärgen möglat! Antar att du bor i södra Sverige, men ändå? Enligt ett test som Folksam gjort så är det ju den färgen som möglar minst?
http://www.folksam.se/testergodarad/hemmet/fargtest/aretsresultat/oversikt

Hur som helst, kom gärna och titta in hos mig fler gånger!

Det lantliga hemmet sa...

Hej!! det tycker jag låter jätte trevligt, ring innan.. jag fixar lite fika eller vill ni ha lunch med tanke på A?? Välkomna imorgon. kramar karro

Solsjö - Under en vind sa...

Mina barn är så talföra att debrukar säga att jag sitter ghär jämt....hrm.....nejdå, mamma bara kollar en sak.....

Ser att vi har samma volangkärlek, på hus och brickbord!!! Blev det nån bänk hos Unik???

Roligt att läsa dina sju sanningar!!

Ha en riktigt skön kväll, kram!

Det lantliga hemmet sa...

tack snälla själva för att ni kom det tycker jag verkligen att vi får göra om! får boka in en lördag och åka till den där affären.. tack för blommorna.. ha en goe helg kramar karro. Hälsa A och J..!
p.s. ge er inte ut i blåsten..d.s