torsdag 3 januari 2008

God fortsättning på 2008!


Ett nytt år och massor med nya ideér...Mina planer för i år är att
1. njuta av mina sista månader som mammaledig
2. börja jobba den 3 mars
3. måla en byrå (ev hjälp av mor)
4. byta gardiner i sovrum och tv rum
5. göra färdigt trädgården
6-100. plus en massa annat mysigt pyssel ;-)
Har ni några planer?
Här har det kommit snö nu i två dagar så vi har äntligen fått lite vinter.
Var hos min vän Sofia idag och var ute med barnen och åkte lite pulka för första gången i vinter, hon har sååå fint hemma och jag blir alltid sugen på att piffa till det lite här hemma när jag varit där. Tänkte visa lite bilder från henne en gång framöver...mycket jag ska visa ;-)
Påminn mig om jag glömmer!
Nu ska här snart fixas lite mat, det blir potatis och fläskfile- panna. Mums!
Ha det gott alla vänner därute, jag blir alltid lika glad över era snälla kommentarer...
puss på er!


5 kommentarer:

Unknown sa...

Tror bestämt att det är *min* Sofia du menar??!! =)Har inte varit där på såååå länge...måste ta mig dit nån dag och hälsa på. Håller med...hon har alltid det så fint! God fortsättning på dig med och lycka till med dina planer. Och NJUUUUT av din sista mammaledighet!!
Många kramar Malin

Anonym sa...

Hej vännen!!! Alltid så kul att kika in här....tjusig bukett! Kram kram Sarah

Det lantliga hemmet sa...

hejsan svejsan!! hoppas ni hade det trevligt på nyår..så fin bukett..riktiga vår känslor*ler*..lycka till med alla dina projekt, själv har man ju också några som ska genomföras..ha de gott och njut din sista tid av din ledighet..kramar karro

Solsjö - Under en vind sa...

Har ni så mycket snö att ni kan åka pulka?? Det har inte vi, och ändå bor vi inte så långt ifrån....
Hrm...är det som Malin skriver hennes svägerska kanske?? Henne har jag också träffat några gånger isåfall....
Har du blivit med nån bänk???
Ha en toppendag! Kramis!

Linneagården sa...

God fortsättning på dig oxå!
Härligt att ha en massa kul att se fram emot på det nya året.
Ha det gott /madelene