lördag 29 december 2007

Jag önskar er alla en God fortsättning på det nya året!


Vi går nu förhoppningsvis mot ljusare tider.
Här har julen varit lite dämpad pga att jag blev magsjuk dagen innan julafton, men nu mår jag bättre...Annars är jag helnöjd med både presenter och trevligt umgänge.
Igår var jag och hjälpte min svägerska att puttsa fönster, dom ska flytta nu de närmsta dagarna till deras nybyggda hus som ligger knappt 1 km från oss. Hoppas kunna (få ;-) visa lite bilder framöver.

Den underbara vägglyktan har jag köpt på Rum no7 i Sävsjö, ett ställe jag varmt rekomenderar!Här ska fixas lite inför nyår nu så jag kommer tillbaka med nya tag och krafter nästa år!

Ha det gott!

8 kommentarer:

Vårt lilla hem sa...

Tack för din gulliga kommentar! Du får gärna länka, jag blir bara glad!!
Jag länkar dig med!

Ha en underbar helg och nyårsafton!

Kram, Jenny

Mitt skabbiga chica hus sa...

Vilken fin blogg du har!

Vad kul att du hittade till mig, du får väldigt gärna länka så gör jag detsamma :o)

Och garderoberna kommer från IKEA!
Fynd!

Kram Mia
http://myshabbychichouse.blogspot.com/

Det lantliga hemmet sa...

ville bara önska er ett gott nytt år och hoppas att ni får det trevligt på nyårsafton..själv jobbar jag men jag får ta igen det senare istället..ha de gott kram karro och henke

Vintage House sa...

Önskar dig oxå ett riktigt gott nytt år.. kram

Unknown sa...

Skönt att höra att du känner dig bättre och laddar med nya krafter till nästa år!!!! =) Ha ett underbart nytt år! kramar Malin

Solsjö - Under en vind sa...

Underbar lykta!!! Har bara settd essa i svart innan. Hoppas att ni är piggare nu och har kunnat fira ett mysigt nyår! Vi ses! Kram!

Lina sa...

Hej! Hittade hit via Vintagehouse. Vilken fin blogg du har!! Önskar dig en god fortsättning och mycket bloggande!

Solsjö - Under en vind sa...

Bänken är köpt nära dig!!! Hos Unik/Malin! Visst är den söt! Ha en bra dag! Kram!