torsdag 13 december 2007

Min nya favorit...

Jag springer på Tupperwere party rätt ofta, och har själv också för den delen.
Då brukar det alltid finnas en liten låda som går runt där man får plocka nån lite sak.
Jag har rätt många såna saker nu, som jag inte riktigt vetat vad jag ska använda till.
Men, igår kväll fick jag ett ryck och gjorde knäck...
Jag står alltid med två teskedar och försöker pricka i dessa smååå formar. Det hinner stelna innan jag fått av det från skeden och det blir så kladdigt överallt. Jag tänkte lite fina ramsor och kikade i min låda!
Då hittade jag plötsligt denna...


...så bra det gick :-)
Det bara "rann" av den och jag kladdade nästan ingen ting! Så det blir nog mer knäck innan denna julen är slut, för nu var det riktigt roligt.

Så har du en sådan men inte vet vad du ska använda den till så har du ett kanon tips här!
Varsågoda!


Trevlig helg...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej! knäcken ser goda ur....och vilken fin krans! har du knåpat ihop den själv? kram sarah

faster atta sa...

Hej! Härligt att se att det finns fler som är lite tilda beroende... fniss... Ditt tilda par är verkligen jättefint, och jag förstår dej när du säger att det var lite pilligt...

Solsjö - Under en vind sa...

Vilket bra litet hjälpmedel! Å´knäck är ju gott!
Jag har varit hos Malin idag...handlade förstås! Inte så mycket, men 2 dyrare saker som gjorde stort hål i julkassan....men jag var tvungen att ha dem! Ska visa på bloggen sen! Ha en skön lördag! Kram!

Unknown sa...

Hej Hopp!
Va smart! Synd bara att jag inte hade den lilla *manicken* som du har =)...Skrattade när jag läste faster attas kommentar om att Tilda figurerna verkade vara lite pilliga!! Berätta att du fick åka till Panduro två gånger, ha-ha...Förresten vad var det för en liten ramsa du drog? =) Kramis Malin