måndag 10 december 2007

Sjukstuga var det här...

Denna helgen har det inte hänt så mycket som jag önskat.
Skulle åkt till butik UNIK, som även har bloggen http://www.alskarsott.blogspot.com/, åkt på julmarknad och framför allt pyntat lite här hemma. Men min lille pojk drabbades av öroninflamtion, den lille stackaren!

Fast lite roligt hade jag ett par timmar i lördags kväll då min sambo hade julbord med sina anställda, oj vad jag hade längtat till detta och sååå gott det var.

Nu känner jag att min hals inte är riktigt som den ska vara så nu är det nog min tur :-(
Men en sak fick jag fram ialla fall, detta tomtepar från Tilda serien som jag knåpat och grejat med...



...kan ju säga som så att det var lite krångligare än jag trott, men nu är dom ialla fall klara.

Ha en skön vecka...

4 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Så fina figurer du sytt! Alla tildas alster är så fina, men de är ganska tidskrävande att göra....

Jag hade också tänkt åka till Unik i lördags, men som sagt sjukdom kom i vägen.....Kanske blir det nu till helgen! Då kanske vi ses.....

Jag var tvungen att göra ett nytt inlägg redan idag, vill slippa se baciller då jag klickar in....

Må gott, kram!

Unknown sa...

Nämen åååh så fina!! Va duktig du är...vilket pilli pill! Visst är det rätt skönt att sitta och pyssla i lugn å ro =)??? Ha det så gott...har öppet fler dagar =) kramis

Solsjö - Under en vind sa...

...pst...länkar till dig! Kram!

Solsjö - Under en vind sa...

Hej!! När du lägger in en bild i sidelementen kan du skriva text både över och under bilden i samma ruta som där bilden laddas in! Kika där så tror jag att du ser!
Må gott, kram!