söndag 16 december 2007

Nu är dom på väg!
Äntligen har jag pysslat färdigt mina julkort, tänker alltid att det inte är så många vi ska skicka så det gör ju inget om jag lägger ner lite tid på dom! Suck, det var ju ett par stycken ändå...
Men nu ligger dom ialla fall i en röd låda i stan.
Kan visa om ett par dagar hur de ser ut, men det finns vissa här som kommer att få och då vill jag inte visa här än!
Såhär ser min "kort tavla" ut än så länge, hoppas den blir full ;-)


Och dom små tomtarna som hänger på har jag köpt som en pysselsats från Panduro. Var roliga att göra men som sagt, det ser alltid mycket lättare ut på bild!

Här är vi trötta idag efter en dag på Sävsjös Familjebad, men alltid kul att få hitta på något tillsammans efter en hård vecka, för sambon ialla fall. Vi andra två lever ju lite lyxigt ett tag till innan allvaret börjar.
Var i butik UNIK i torsdags och handlade lite, bilder kommer under veckan...

Ha en bra vecka!

Inga kommentarer: