söndag 16 mars 2008

Vår i luften...

Idag har varit en underbar dag, här har vi haft strålande sol. Vilket humör man blir på, så glad.
Här har det ändå hunnits med att påskpynta lite, jag har inte så mycket att ta fram men ändå några saker som jag gärna tar plockar upp ur gömmorna. Sen fick jag ett litet ryck och slängde ihop en sats med bullar, mums, plus att vi har varit med A dagis på ett äventyrsbad här i närheten. De hade abonerat så vi hade allt för oss själva. Jätte mysigt hade vi det...

Hoppas ni har haft en skön helg med mycket mys!

Varsågoda : )






Ha nu en riktigt bra vecka och tack alla som kikar in och lämnar en kommentar...Kram

11 kommentarer:

Kannor och karaffer sa...

Vilken härlig dag ni verkar ha haft och bullarna ser verkligen hur mumsiga ut som helst.

Söta påsksaker du visar och lite annorlunda....dessa har jag inte sett förrut.

Ha en bra start på veckan!

Hälsn
/Ann

Solsjö - Under en vind sa...

Vad fint du gjort!!! Lite påskiga detaljer är mysigt...Bullarna ser smaskiga ut! Tar gärna en...

Ha en fortsatt skön kväll, kramar!

Anonym sa...

Hej!!!
Vad du hinner med...trots att du jobbar! *ler*

Kram Sarah

Det lantliga hemmet sa...

Hej!
Du är då allt duktig, själv ska jag försöka hinna med det imorgon när jag är ledig..tihi.. bullarna ser ju bara för goda ut! Ha de gott Kram!

Nina på Kyrktorpet sa...

Mmm, så mumsugt med bullar! Jag är så farcinerad över ala som lyckas att göra dessa vackra "snurror" av degen. Har försökt men får liksom inte riktigt klämm på det.... men övning ger kanske färdighet??

Malin - I min trädgård sa...

Vad smaskiga dina bullar såg ut! mmm kanelbullar är så gott!

Men vilket sött påskpynt - gillade de söta hönorna! Här är inget pyntat, och det blir det nog inte heller för i påsk blir det köksrenoverings-tajm!

Ha en glad påsk!

annaslantliv sa...

Hej! hittade hit från Hwita Villan och kommer absolut att titta in igen. sängen du målat blev ju jättefin. Antons rum med men det första som slog mig när jag bara tittade på bildera var att det kändes kalt, precis som jag sen såg att du skrev. En bra bas men något mer för att stimulera till lek kanske. Det är svårt, man vill ju inte att det ska bli för skrikigt heller samtidigt som ungar gillar lite färg. Men man blir ju aldrig klar med sina projekt... så är det ju.

Glad påsk vill jag passa på att önska dig!

Det lantliga hemmet sa...

Hej Hej! Tänkte kolla ifall du är sugen att anmäla dig till bloggträffen? jag är riktigt sugen men tänkte kolla med dig isåfall kunde vi ju åka ihop? Glad Påsk på er! Kram!

Nina på Kyrktorpet sa...

har du oxå beställt härliga påskägg från panduro!!! Jag med.... Är ju lite tilda skadad så jag kunde inte låta bli.... de var ju så underbara... ti-hi...

Solsjö - Under en vind sa...

Hoppas att allt är bra!!! Vill passa på att önska dig en riktigt skön och mysig påskhelg!! Kram!

Anonym sa...

Fin blogg! Mkt fina ideer! Följer gärna med på en handlingsrunda, skulle vara kul att pryda min lilla hydda med så hemtrevliga saker. Men, sist men inte minst "Muffinsen" hur goda ser inte dom ut, smaskens. Tar gärna en ;). Tittar gärna in här fler gånger.
Glad påsk, ha det gött i helgen nu när vi e långlediga. kram Virre