torsdag 21 februari 2008

Stället med ständig REA!?

Det finns ett ställe i stan som väldigt ofta har REA, inte mig emot, men jag undrar hur det kan gå ihop sig. Ialla fall så råkade jag gå förbi där häromdagen och hittade då dessa korgar.


Jätte söta och väldigt praktiska då de är i plast! De står på toaletten nu med blöjor, badlaksaker och diverse produkter i.

Just nu är inredning inte att tänka på, nu är det inskolning för min son som gäller. Omställning för både mig och honom, mest mig tror jag *ler* (kanske skulle skrivit snyft)

Jag vill även tacka för alla kommentarer angående mitt kök, det värmer så mycket.

Och ni som ännu inte listat ut stället med ständig REA så är det Hemtex.

Ha det så gott Kram

6 kommentarer:

Det lantliga hemmet sa...

hihi.. ja dem har ju ständig rea, jag har faktiskt också tänkt på det hur det kan gå ihop sig, men det är nog något lurigt med att... Lycka till med inskolningen av A, jag tror och hoppas att det kommer att gå riktigt bra.. Vi syns & hörs kramar K

Malin - I min trädgård sa...

Ja det har du rätt i - de har alltid rea. Men det gör ju ingenting direkt! Klart att de små konkurrerar ut inredningstankar. Hoppas inskolningen går bra. Som du skriver så är det väl oftast tuffats med föräldrarna... vet själv hur det är att fundera på att lämna vår lilla om än bara för någon timme hos hans mormor. Det gååår bara inte ;-).

Lycka till!

Solsjö - Under en vind sa...

Fina krogar!!! Man kan aldrig få för många!
Jag var faktiskt inom Hemtex i Halmstad igår och då var det inte rea! Bara på några få saker på ett bord! Annars brukar de ju alltid ha det precis som du skriver!

Lycka till emd inskolningen! Kram!

Kannor och karaffer sa...

Har också undrat men bara varit glad att de så ofta har rea....men snygga va dina korgar. Jag skulle också behöva några sådana...

Ha en fortsatt trevlig fredag!

hälsn.
/Ann

sissabo sa...

Hittade du de korgarna på Hemtex? Måste nog dit och titta igen, jag gillar ju när det är rea...
Hälsn Jessica

Unknown sa...

Så söta med en *tårtkant* på!! Vad kostade dom?? kramis