söndag 27 april 2008

Tiden räcker inte till...

Jag har så dåligt samvete över att inte hinna med att blogga. Att vara arbetande småbarnsmamma är tufft men roligt. Tyvärr kommer saker och ting i andra och sjunde hand nuför tiden! Sen måste jag säga att jag haft dåligt med insperation, trots era fina ideèr.
Hoppas så att detta vänder, men just nu har jag lite paus. Men kikar då och då in hos er andra ; )
Under tiden lägger jag plattor och försöker fixa en mysig trädgård.

Här kommer en bild från förra sommaren!



Vi ses snart igen Kram

8 kommentarer:

Malin - I min trädgård sa...

Åh men det är okej! Ibaldn har man massor helt enkelt och tiden finns inte. Men jag kikar ändå in här lite då och då i hopp om att du ska ha gjort ett inlägg - som idag! ;)

Men vilken liten goding! Hur gammal är han på bilden? Riktig gullunge!

Hoppas du kommer finnan tiden längre framöver.

Kramar Malin

Det lantliga hemmet sa...

Hej! Det var ett tag sedan, kul att du har gjort ett litet mysigt inlägg.. vad gullig han är Anton!! Hoppas så på att du ska finna glädjen att börja blogga men visst det finns ju så himla mycket man vill göra nu så här på vårkanten..
Har varit på den stora bloggträffen idag och det var så himla roligt att träffa alla och så mycket inspiration man fick från alla!!

Ha de så gott min vän!
Många stora kramar Karro

Solsjö - Under en vind sa...

Jag känner också att tiden inte räcker till.....nu när solen skiner måste bloggen få pausa lite...Ha det så gott och jag önskar dig en mysig valborgsmässohelg! kram!

Det lantliga hemmet sa...

Ville bara önska er en trevlig valborg! kramar Karro o Henke

Anonym sa...

Hej hej!

Kikar in här lite då och då.....kram kram från Sarah och Erik

A home far away sa...

Ja ibland tryter inspirationen och det är svårt att varje dag ha nåt nytt fint att visa i inredningsväg:-)
Njut av tiden som småbarnsmamma den går sååå fort!

Kram Gunilla

Anonym sa...

Jag kollar in lite då och då. Ha en underbar sommar!!

Många kramar Johanna med famlij

Anonym sa...

Njut av sommar och sol.. och ibland lite regn.. När hösten kryper på och det blir mörkare så har du nog hittat lite inspiration och tid som är en bristvara.. Kram och ha det gott..Monica