onsdag 19 december 2007

Lite nytt!
Var i butik UNIK i torsdags, hittade lite små grejor.
Tänkte köpa en krans av henne, men hon hade bara en av den jag ville ha. Så då tyckte M att jag kunde göra egna kransar. Ok tänkte jag, får väl testa det!
Så tack för din insperation M!

Det blev rätt bra...

Dom små grejerna visar jag en annan gång, vet inte än vad jag ska göra med dom.
Eller kanske ni har ett tips! Bäst att lägga ut dom då ;-)


Vad ska jag göra med dessa???

Idag när jag var i stan hittade jag detta fina hus i butik Rara Ting, det var så billigt att jag inte kunde låta bli *fniss*. Fanns ett mindre också, men det stora passar bättre hos oss!



Ha det så gott!

6 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Huste är toppenfint! Jag har ett mellan och ett litet...funderar på ett stort också.....då kan man bygga en hel by!
Dina kransar är ju jättefina, vad har du gjort dem av?? Dina rosor kan du väl ha liggande bara som de är, eller på ett ljusfat, eller under en kupa eller.....ja var som helst tror jag!
Önskar dig en riktigt skön jul! Kramar!

Anonym sa...

hej sofie!! det blev ju riktigt fint med dina kransar, jag har det lilla huset från rara ting och det lyser jätte fint. tack för det fina julkortet.. trevlig jul..kram karro och henke

Anonym sa...

Halloj!
Kransarna är ju jätte fina, jag är så glad för min jag fick av dig!*ler* Kommer nog att hänga den på kakelugnen i tv rummet..kram kram Sarah

Unknown sa...

Halloj Sofie!
Jag visste väl att du skulle kunna!!! Super fina!! Kan väl inte göras bättre?? Det blev så himla fint...Rosorna är fina som du har gjort. En bädd av mossa. Pricken över i, är som Sara säger under en kupa hi-hi...på en bädd av mosssa. Hinner inte blogga så mycket nu...men känner att jag var bara var tvungen att kika förbi dig! =) Är det ok att jag länkar dig? Riktigt god jul på dig nu! Många kramar Malin

Unknown sa...

ps. Pennys hus hade hittat de underbara husen på Bauhaus för 49kr!!! Var ligger det närmaste för oss?? Eller vad gav du? kramis

Malin - I min trädgård sa...

Jag tror att jag hade lagt rosorna på ett fat eller i en korg eller något i badrummet. Det hade nog sett fint ut!